Ons assortiment
Geen resultaat gevonden
Wijzig je zoekciteria of zoek via onze Bomenzoeker
Bekijk alle resultaten
/blog/geschreven-door/Lisanne
Geschreven door Lisanne
10 Jan, 2022 Leestijd: 2 min

Bomentip #18 | Bestelling geplaatst

Wat gebeurt er precies, nadat je een bestelling bij ons hebt geplaatst? In deze bomentip leggen we het je uit! 

Bomentip #18 | Bestelling geplaatst

Wanneer je bij ons een bestelling plaatst krijg je meteen een orderbevestiging met daarin bijgevoegd de factuur. Nu kan onze planner aan de slag met het inplannen van jouw adres. 

De planner probeert een optimale route te creëren, zodat we zo efficiënt mogelijk kunnen rijden.

Binnen 1 werkdag ontvang je een planningsmail, met een voorstel voor een bezorgmoment.

Mocht je op het voorgestelde bezorgmoment niet thuis zijn, laat ons dan weten waar we je bestelling eventueel kunnen achterlaten. 

1 of 2 dagen van tevoren wordt de boom klaargemaakt voor transport. Je ontvangt dan een mail met daarin de tijdsindicatie van de levering en een track & trace om de chauffeur te volgen.

Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice

youtube placeholder
Accepteer marketing cookies om de video te bekijken

 

Sluiten