Ons assortiment
Geen resultaat gevonden
Wijzig je zoekciteria of zoek via onze Bomenzoeker
Bekijk alle resultaten

Over onze garantievoorwaarden

Bij Bomenbezorgd.nl willen we dat jij geniet van bomen, hagen en struiken van de beste kwaliteit. Onze vakmensen laten onze producten met veel zorg en aandacht uitgroeien tot een boom, haag of struik die klaar is om verplant te worden.

Als een boom of struik niet voldoet

Helaas komt het soms voor dat je bestelling niet aan je verwachting voldoet. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, vertellen we je graag wat meer over wat je kunt doen als de boom of struik niet naar wens is. 

Er kunnen 4 situaties zijn:

  1. Je hebt de boom, haag of struik zelf geplant volgens onze aanplantinstructie
  2. Je hebt de boom, haag of struik door ons laten planten
  3. Je ziet tijdens het bezorgmoment dat de boom, haag of struik niet aan je verwachtingen voldoet
  4. De boom, haag of struik is beschadigd door extreme weersomstandigheden
  5. De boom, haag of struik blijkt niet aan te slaan

1. Je hebt de boom, haag of struik geplant volgens onze aanplantinstructie

Onze garantievoorwaarde

Heb je de ontvangen boom, haag of struik na ontvangst geplant volgens onze aanplantinstructie, maar ben je ontevreden over hoe hij groeit of bloeit? Als je het product volgens onze instructie hebt geplant, bieden we een aangroeigarantie van 2 maanden. Deze garantie gaat in vanaf de start van het groeiseizoen van de boom. Dit is afhankelijk van de soort, maar is vrijwel altijd in het voorjaar.

Een garantieprocedure starten

Als bovenstaande op jou van toepassing is, kun je een garantieprocedure starten door ons garantieformulier in te vullen. 
Onze klantenservice neemt dan zo spoedig mogelijk contact met jou op. 

Vragen? Neem contact met ons op!

Zodra we bovenstaande informatie hebben ontvangen, gaan we aan de slag met het zoeken naar een passende oplossing. Heb je een vraag over onze garantievoorwaarden of wil je meer weten over het starten van een garantieprocedure? Neem voor deze en al je andere vragen contact met ons op! We staan dagelijks voor klaar om al je vragen te beantwoorden. 

2. Je hebt de boom, haag of struik door ons laten planten 

Onze garantievoorwaarde

Heb je de ontvangen boom of struik door ons laten aanplanten en ben je ontevreden over hoe hij groeit of bloeit? Als je de boom, haag of struik door onze specialisten hebt laten planten, bieden we een aangroeigarantie van 6 maanden. Ook deze garantie gaat in vanaf de start van het groeiseizoen. Dit is afhankelijk van de soort, maar is vrijwel altijd in het voorjaar. 

Een garantieprocedure starten

Als bovenstaande op jou van toepassing is, kun je een garantieprocedure starten door ons garantieformulier in te vullen. 
Onze klantenservice neemt dan zo spoedig mogelijk contact met jou op. 

Vragen over onze garantievoorwaarden?

Neem voor al je vragen over onze garantievoorwaarden of het starten van een garantieprocedure contact op met onze specialisten. We staan voor je klaar en gaan graag samen op zoek naar een passende oplossing

3. Je ziet tijdens het bezorgmoment dat de boom, haag of struik niet aan je verwachtingen voldoet

Als de boom haag of struik groter, kleiner of van mindere kwaliteit is dan verwacht, kun je er natuurlijk voor kiezen om hem niet aan te nemen bij ontvangst. De bezorger neemt je boom, haag of struik dan mee terug. We spreken in dit geval van een retourzending. Op de pagina Retourneren vind je meer informatie over hoe een retourzending in z’n werk gaat. Je kunt de boom ook later retourneren, als hij nog niet is geplant.  

4. De boom, haag of struik is beschadigd door extreme weersomstandigheden

Wat vervelend! Helaas valt deze situatie niet onder de garantievoorwaarden. We vinden het belangrijk dat je na een aankoop bij Bomenbezorgd.nl nog jaren geniet van je aankoop. Als bovenstaande situatie op jou van toepassing is, raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. We zoeken dan graag samen met jou naar een passende oplossing die het leed wat verzacht.

5. De boom, haag of struik blijkt niet aan te slaan

Als een boom, haag of struik niet aan blijkt te slaan door oorzaken buiten jouw macht valt deze onder onze aangroeigarantie. In dat geval vervangen wij jouw boom, haag of struik in het seizoen van aankoop. Indien een product bijvoorbeeld geleverd wordt in de herfst, en in het eerstvolgende voorjaar blijkt dat het product niet aanslaat in de juiste periode, vervangen wij deze in de herfst. Dit doen we om de kwaliteit en groei van het product te waarborgen. Door aan te planten in het juiste seizoen zorgen we dat jouw boom, haag of struik onder de meest gunstige omstandigheden kan groeien.

Contact opnemen met Bomenbezorgd.nl

Heb je een vraag over een van de beschreven situaties of wil je meer weten over het starten van een garantieprocedure? Neem voor deze en al je andere vragen gerust contact op met ons klantenservice. We staan graag voor je klaar!

Sluiten