Weet je zeker dat je deze actie wilt uitvoeren?
Wist je dat je ons gehele assortiment het hele jaar door kan aanplanten?
Bij Bomenbezorgd.nl willen we dat jij geniet van bomen, hagen en struiken van de beste kwaliteit. Onze vakmensen laten onze producten met veel zorg en aandacht uitgroeien tot een boom, haag of struik die klaar is om verplant te worden.
Helaas komt het soms voor dat je bestelling niet aan je verwachting voldoet. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, vertellen we je graag wat meer over wat je kunt doen als de boom of struik niet naar wens is.
Heb je de ontvangen boom, haag of struik na ontvangst geplant volgens onze aanplantinstructie, maar ben je ontevreden over hoe hij groeit of bloeit? Als je het product volgens onze instructie hebt geplant, bieden we een aangroeigarantie van 2 maanden. Deze garantie gaat in vanaf de start van het groeiseizoen.
Als bovenstaande op jou van toepassing is, kun je een garantieprocedure starten door onze klantenservice een e-mail te sturen met de volgende informatie:
1. Je bestelnummer.
2. Foto’s van de (recentste) status van de boom.
3. Antwoord op de volgende vragen:
Zodra we bovenstaande informatie hebben ontvangen, gaan we aan de slag met het zoeken naar een passende oplossing. Heb je een vraag over onze garantievoorwaarden of wil je meer weten over het starten van een garantieprocedure? Neem voor deze en al je andere vragen contact met ons op! We staan dagelijks voor klaar om al je vragen te beantwoorden.
Heb je de ontvangen boom of struik door ons laten aanplanten en ben je ontevreden over hoe hij groeit of bloeit? Als je de boom, haag of struik door onze specialisten hebt laten planten, bieden we een aangroeigarantie van 6 maanden. Ook deze garantie gaat in vanaf de start van het groeiseizoen.
Je kunt een garantieprocedure starten door onze klantenservice een e-mail te sturen met de volgende informatie:
1. Je bestelnummer.
2. Foto’s van de (meest recente) status van de boom.
3. Antwoord op de volgende vragen:
Neem voor al je vragen over onze garantievoorwaarden of het starten van een garantieprocedure contact op met onze specialisten. We staan voor je klaar en gaan graag samen op zoek naar een passende oplossing.
Als de boom haag of struik groter, kleiner of van mindere kwaliteit is dan verwacht, kun je er natuurlijk voor kiezen om hem niet aan te nemen bij ontvangst. De bezorger neemt je boom, haag of struik dan mee terug. We spreken in dit geval van een retourzending. Op de pagina Retourneren vind je meer informatie over hoe een retourzending in z’n werk gaat. Je kunt de boom ook later retourneren, als hij nog niet is geplant.
Wat vervelend! Helaas valt deze situatie niet onder de garantievoorwaarden. We vinden het belangrijk dat je na een aankoop bij Bomenbezorgd.nl nog jaren geniet van je aankoop. Als bovenstaande situatie op jou van toepassing is, raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. We zoeken dan graag samen met jou naar een passende oplossing die het leed wat verzacht.
Contact opnemen met Bomenbezorgd.nl
Heb je een vraag over een van de beschreven situaties of wil je meer weten over het starten van een garantieprocedure? Neem voor deze en al je andere vragen gerust contact op met ons klantenservice. We staan graag voor je klaar!
Weet je zeker dat je deze actie wilt uitvoeren?