Ons assortiment
Geen resultaat gevonden
Wijzig je zoekciteria of zoek via onze Bomenzoeker
Bekijk alle resultaten

Retourneren bij Bomenbezorgd.nl

Bij Bomenbezorgd.nl vinden we het belangrijk dat je blij bent met je bestelling en nog jaren geniet van je aankoop. Onze vakmensen doen er alles aan om de bomen, struiken en hagen uit te laten groeien tot kwaliteitsproducten. Wist je dat je een bestelling kunt laten planten door onze bezorgdienst? Door gebruikt te maken van deze aanplantservice, weet je zeker dat je haag, boom of plant de allerbeste start krijgt!

Check of je je bestelling kunt retourneren

Bij Bomenbezorgd.nl bieden we je de mogelijkheid om je bestelling te retourneren. Graag vertellen we je wat meer over hoe het retourneren van een bestelling bij ons in z’n werk gaat.   

Je hebt een boom, haag of struik ontvangen met ernstige beschadigingen

Retourneren: bestelling niet aannemen

Breukjes, scheurtjes of geknakte takjes? Het is vrijwel onmogelijk om tijdens de bezorging (kleine) beschadigingen aan de boom, struik of haag te voorkomen. Als de boom, haag of struik zo beschadigd is dat herstel niet meer mogelijk is, kun je er tijdens het bezorgmoment voor kiezen om de bestelling niet aan te nemen. Stem dit met de chauffeur en onze klantenservice af. We nemen je bestelling weer mee en storten het aankoopbedrag terug op je rekening. Uiteraard betaal je geen retourkosten.   

We herstellen graag onze fout

We willen dat je na een bestelling bij Bomenbezorgd.nl nog vele jaren geniet van je boom, haag of struik. Als je onverhoopt een bestelling hebt ontvangen die ernstig beschadigd is, willen we graag onze fout herstellen. Graag bieden we je een vervangend exemplaar aan. Als je hier gebruik van wilt maken, vragen we je om dit te laten weten aan onze klantenservice. Onze specialisten zoeken graag een passende oplossing!

Situatie: je wilt je bestelling retourneren, omdat het product je niet bevalt

Retourneren van natuurproducten

Bij Bomenbezorgd.nl vinden we het belangrijk dat onze klanten blij worden van onze producten en nog vele jaren genieten van een aankoop. Als je bestelling niet aan je verwachting voldoet en je de boom, struik of haag nog niet hebt aangeplant, raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze specialisten zoeken altijd samen met je naar een oplossing die jou een tevreden klant maakt!

Onze klantenservice staat voor je klaar

Wettelijk gezien kan de consument niet zonder opgaaf van reden de aankoopovereenkomst ontbinden van bomen, struiken, planten en soortgelijke natuurproducten (levende producten). Toch zijn wij de moeilijkste niet en denken we altijd graag met je mee. Dit betekent dat wij altijd samen met je op zoek gaan naar een oplossing. Ondanks dat je bomen, struiken, planten en soortgelijke natuurproducten in principe niet kunt retourneren, tenzij er sprake is van een afwijkende kwaliteit, afwijkend formaat of beschadiging.

Een voorwaarde die we hierbij stellen dat is de boom, struik of haag nog niet is geplant en dat het product goed is verzorgd. Het kan hierbij voorkomen dat er retourkosten van €39,95 voor het ophalen van de bestelling in rekening worden gebracht. Daarnaast is er ook de optie dat je kosteloos zelf de bestelling naar ons retourneert. 
Nadat de bestelling in goede orde terug bij ons binnen is gekomen storten we het aankoopbedrag minus eventuele retourkosten terug op je rekening. 

U kunt voor het herroepen van uw bestelling het modelformulier voor herroeping gebuiken, deze vindt u hier

Tot 14 dagen kosteloos retourneren

Valt het je niet direct op dat de boom, struik of haag ernstig beschadigd is, maar wil je hem na een paar dagen toch graag retourneren? Je kunt tot 14 dagen na het bezorgmoment je bestelling in dit geval gratis retourneren. Let op: je kunt alleen gebruikmaken van deze optie als de boom, struik of haag nog niet is geplant. Daarnaast stellen we de voorwaarde dat het product goed is verzorgd.   

Vragen over het retourneren van bomen, hagen of planten?

Wil je meer weten over ons retourproces of wil je weten of een van bovenstaande situaties op jou van toepassing is? Neem voor al je vragen contact op met onze klantenservice. We staan graag voor je klaar en geven je vrijblijvend advies over wat je het beste kunt doen als je een product wilt retourneren.

Sluiten